·651 syf.··Beğendi
···Okunma: 23 Nisan 2021 10:55 Bugüne kadar okuduğum en etkileyici romanlardan biri. Her sayfada yazarın hayal gücüne hayran kaldım. Murakami çok sevdiğim ve çok okuduğum bir yazar. Genellikle çok okuduğum yazarların yeni bir kitabına başladığımda eski bir dostla sohbet ediyormuş hissine kapılırım ancak bu kitapta böyle olmadı. Yazarın bambaşka taraflarının lezzetine bakmış gibi oldum. Tabii ki bir Murakami klasiği olarak müzik romanın eşlikçisiydi ve diline aşinaydım. Ama bir yanıyla da çok farklıydı. Tıpkı şarkıdaki gibi “ ... hem tanıdık hem yepyeni...” tıpkı aşk gibi.