hayatımda okuduğum en etkileyici kitap diyebilirim.kendini kral sanan bir erkeğin kaybedişini o kadar güzel resmetmişki gülseren hanım..etkisinden uzun süre çıkamayacağınız bir kitap..özellikle gerçek yaşam öyküsü olması ayrı bir derinlik katmış..zaten sinemaya uyarlanma durumu var bildiğim kadarıyla..inşallah öyle olur:)