Okuduğum en harika kitaptı 2 gün boyunca hiç uyumadan okudum ve Wattpad den geri kalanını bitirdim tek kelimeyle harika ötesi bişeydi hepsinin hikayesine bayıldım çok gerçekçiydi ve beni hayatın gerçekleriyle yüzleştirdi ve sonuda mükemmeldi açık uçlu bitmedi en azından yani burda saatlerce övebilirim ama hangi kelimeleri kullansam karar veremiyorum gidin okuyun hangi türle ilgileniyo olursanız olun asla pişman olmıcaksınız MÜKEMMEL ÖTESİ bi kitap eğer beğenmezseniz gelip bana küfredebilirsiniz