Öncelikle kitabı herkese öneriyorum bu kitapta insan kendini kaybediyor her sayfasında harika mesajlar olduğunu söyleyebilirim. Kitap bence tamamen hayatımızda ki gidişatımızın yapacağımız seçimlerin de çok büyük bir önemi olduğunu anlatıyor. Söylemek isteyipte söyleyemediğimiz söyledikten sonra pişmanlık duymamamız gerektiğini hissettiriyor, bunlar tamamen benim düşüncelerim ben öyle çok kitap okuyan biri değildim yalnız son bir hafta da üç kitap bitirdim ve bu kitapların yazarı Ahmet Batman oldu. Kendisi gerçekten kitapları en saf ve en temiz duygularla yazdığını düşünüyorum çok temiz bir Türkçeyle yazdığını da söylemek isterim. Kitaba gelecek olursak içinde bizleri bekleyen büyük sürprizler olduğunu söylemek isterim kesinlikle. Bunların ne olduğunu size söylemek isterdim ama spoiler vermek istemem. Çok sürükleyici bir sayfasını okurken diğer sayfasını merak ettiren bir kitap okumanızı tavsiye ederim.