Açıkçası necif fazıl ustadimizin okuduğum ilk kitabi oldu kendiler.ve bu kitaptan sonra bütün kitaplarini okumaya karar verdim. Keskin ve bir o kadarda akıcı olan bu kitap düşüncelerimde bircok aydinlanma yaşanmasını sağladı herkesin okumasini isterim