·186 syf.····Okunma: 25 Nisan 2021 14:39 Okurken keyif veren, düşündüren ve güldüren psiko absürd komedi türünün hakkını veren bir kitaptı. Romantik kısmında hem fikir değilim yalnızca. H.Berlioz karakterini ve çocukluklarını çok sevdim okurken. Bu arada alttan altan verilen ince mesajları-eleştirileri de yakalamak çok güzeldi. Örneğin: Burayı Cevdet bey ve oğulları işletiyor artık gibi... Oğullar ve Rencide Ruhlar ile kıyasladığımda,sanki onu daha çok beğenmiştim fakat zaman geçtikçe Tatlı Rüyalar da fena değilmiş diyorum. Güzel,akıcı bir kitaptı, okuyacak olanlara şimdiden iyi okumalar ve tatlı rüyalar :)