Puan vermedi·456 syf.··
2021 23. kitabı
·
7 günde okudu
·
Okunma: 25 Nisan 2021 15:37
Uzun bir yolculuktan dönmüş kadar yorgunum. Her adımda kendi içimin yüzölçümünü arşınlamış kadar dolu... Aynı zamanda tazelenmiş, yeni maceralara gebe ruhum. Ev romanı “Islıkla bir şeyler çalın...” şarkısı gibi kederden geberten, yalnızlığa yoldaş bir kitap. Yoldaş çünkü bir ses gelmedi mi fena! Sait Faik’in “Hişt Hişt” hikayesindeki “nereden gelirse gelsin” diye başladığı müthiş paragrafı hatırlayın. Bir kuştan, köpekten, ağaçtan, sudan ya da insandan bir ıslık sesi bile olsun gelsin. İçimin sesine yoldaş olsun. Düştüğüm yerden beni kaldırsın. Yol öğretir, dedikleri bu belki de. Ev’den çıkamadığımız bu günlerde Santiago yolunu tamamlamış bir hacı gibi hissetmemi sağlayan romanı, Nermin Yıldırım’ı nasıl sevmem. 90’ların tebessümlü ve acıklı anılarını da yanına almış, yolun sonunda bir kahve içimlik muhabbeti esirgemeyen bu uzun yol gezgini, ferah taze bir tat bırakıyor bende. Yolculuğa çıkmaya cesareti olan kaçırmasın!
EvNermin Yıldırım · Hep Kitap · 20206,8bin okunma
·
114 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.