Akıcı bulmasam bile okumadığım zamanımda devamını merak ederek geçirdiğim bir kitaptı. Olay örgüsü oldukça iyiydi fakat günlük olaylara gereğinden fazla yer verdiğini düşünüyorum. Biraz daha Nihat'ın aile ilişkilerine ve Burç üzerine düşmesini isterdim. Bunun dışında oldukça güzel ve ilgi çekici bir kitap yazmış. Kitabın son cümlesini okumak gibi bir alışkanlığım olmasaydı benim için daha zevkli geçeceğinden eminim.