BİR VAMPİR VE İNSANIN AŞK HİKAYESİ
10/10
·400 syf.··
Beğendi
·
2021 11. kitabı
·
25 saatte okudu
·
Okunma: 23 Nisan 2021 18:00
5/5 Merhabalar! Bugün Alacakaranlık kitabının yorumu ile sizinleyim. Bu kitabı 2. okuyuşumdu. Olayları tekrardan yaşamak çok güzel bir duyguydu. Kitabı hem ilk hem de 2. okuyuşumda çok sevdim. Daha fazla uzatmadan konusuna ve yorumuma geçelim. Bella adlı karakterimiz Arizona'da annesiyle beraber yaşıyor. Fakat annesi yeni biriyle evleniyorlar ve evlendiği kişinin bir futbolcu olmasından kaynaklı çok seyahat ediyorlar. Bella da seyahat etmek istememesinden dolayı babasının yanına Forks'a taşınıyor. Yeni kayıt olduğu okulda Edward adlı biriyle tanışıyor. Daha sonra Edward'ın bir vampir olduğunu anlıyor. Böylece olaylar başlıyor. Kitap içerisinde bolca aşkı bulunduruyor. Dili çok akıcı anlatımı konusunda ise sade olduğunu düşünüyorum. Rahatça okunuyor. Son 100 sayfada kitap çok hızlanıyor. Ayrıca çok da meraklanıyorsunuz. Vampir hikayeleri ve aşkı, karakterlerin bol oluşunu seviyorsanız bu seriyi seveceğinizi düşünüyorum. Bu kısa yorumumu okuduğunuz için teşekkür ederim. Bir sonraki yorumumda görüşmek üzere hoşça kalın. İyi okumalar! :)
AlacakaranlıkStephenie Meyer · Epsilon Yayınları · 201727,7bin okunma
·
61 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.