Susskind'in iyi bir hoca, iyi bir biliminsanı, iyi bir hikaye anlatıcısı olduğunu ispatlayan -fazla heyecanlı ve öznel bir ifade olacak fakat- mükemmel kitap. Temel fizik ve kimyaya olan merakınız artık bildiklerinizin üzerine çıkıyorsa muhakkak okumanız gereken bir kitap. Atom altı parçacıklardan sonsuz olduğu düşünülen evrene kadar bir çok şeyi herhangi bir bilim okurunun anlayabileceği bir dil ile anlatmış Susskind. Hepsinden önemlisi "Evrenin dışında ne var?" sorusuna cevap vermeye çok yaklaşmış bir kitap. Bittiğinde çok üzüldüm, biraz unutup tekrar okumayı bekliyorum.