Bu kadın ne yazarsa okurum. Çok seviyorum kalemini. Hiç süslü kelimeler yok, neyse o ;) bu kitabi da cok guzeldi. Dier kitaptaki kahrmanlrn cocuklari buyums ve onlarin aska dususlerini cok guzel komik tatli bir sekilde bize yansitilmasini anlatmis :) basrolde adamim yagizin oglu Arda ile evlatlik Yanki vardi. Bu iki delikanli da cok hasindi. Tuttuklarini iyi koparttilar. Babalarina cekmisler. Birde bir suru catlak kuzenlere sahiptiler. Sanirim 2'de de onlarn hikayesi olcak. 4 gozle Lalin catlagini bekliyorm :) Neyse yine guzel mi guzel bir kitap okudum. O yuzden okuyun okutun ;)