·531 syf.··Beğendi
···Okunma: 04 Mayıs 2020 00:43 Ben sadece fazlasıyla ciddiye almıştım, küçükken babamın bana birini üzdüğümde söylediği o sözü. “Kendini karşındakinin yerine koy” ve ilk başlarda bunu o kadar çok yapmıştım ki bir gün dönüş yolunu yani kendimi bulamadım.