10/10
·143 syf.··
Beğendi
·
2021 34. kitabı
Bazı hikayelerde ara sıra kahkaha attığım, sonra da güldüğüm için üzüldüğüm bir kitap oldu. Hikayeleri okurken hiçbir benzer olay başımdan geçmediği için aşırı derecede sevindim. Bu olaylardaki çocukları hep ilkokuldan ortaokuldan tanıyor muşum gibi hissettim. Tanrı günahlarını affetsin Emrah Serbest, değerli bir yazarsın.
Erken KaybedenlerEmrah Serbes · İletişim Yayıncılık · 202111,4bin okunma
·
17 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.