Bazı hikayelerde ara sıra kahkaha attığım, sonra da güldüğüm için üzüldüğüm bir kitap oldu. Hikayeleri okurken hiçbir benzer olay başımdan geçmediği için aşırı derecede sevindim. Bu olaylardaki çocukları hep ilkokuldan ortaokuldan tanıyor muşum gibi hissettim. Tanrı günahlarını affetsin Emrah Serbest, değerli bir yazarsın.