Lisede hocamın tavsiyesiyle alıp üniversite ikinci sınıftayken okuduğum kitap. Aslında felsefe okuru için yazılmış bu kitap sosyal hayatında esprili biri olduğunu iddaa edenlerin de işine yarayabilir. Durduk yere duyduğunuzda tebessüm edeceğiniz fıkralara önceden iyice ısıtıp sunulduğunda kahkaha atacağınızı farkettiriyor.