·616 syf.··Beğendi
···Okunma: 27 Nisan 2021 13:01 Usta Yazar yine iyi bir hikayeyle karşımızda.Stephen Kıng'in en sevdiğim yanı betimlemeleri ve sürükleyici anlatımı.Kitaba başlarken elimden bırakamayacağımı biliyordum öyle de oldu.Kameraya ekrana ihtiyacınız yok.Betimlemeler öyle güzel ki okurken film çoktan çekilmiş izliyorsunuz hissi uyandırıyor.Sevdiğiniz bir türse düşünmeden okuyun tavsiye ederim.