Bu kitaba gerçekten başlarken ağlayacağım sanmıştım. Ama benim şöyle bir huyum var en üzücü kitaplarda bile ağlamıyorum daha doğrusu ağlayamıyorum. Kitap çok ince ama içine çok güzel şeyler yazılmış . Ben kitabı çok beğendim. Bu kitap yaşı olmaz denecek bir kitap. Kesinlikle okuyun.
Puanım:10.10