İlk roman için fazlasıyla iyi olan İnsancıklar, kitabın sayfalarının son bulmasıyla bitmeyen, iç dünyada derinlere işleyip kendine hayatta yer edinen önemli yapıtlardan biri. Ayrıca okurken adeta olaylara karışıp tanık olduğum, kahramanların duygularını onlarla yaşarmışçasına paylaştığım, sürükleyiciliği ile de bir günde bitirdiğim, daha sonra yeniden okumayı düşündüğüm bir yapıt. Yalnız Varvara'nın günlüğünün devamını da okumayı beklerdim...