Puan vermedi·250 syf.··Beğendi
···Okunma: 28 Nisan 2021 00:35 Bu kitabı okumanın sebebi ortaokula giden kardeşimin sınavına yardım etmekti . Kitap basit gibi gelse de aslında çok yararlı içerikler bulunduruyor . Sağlığımızla ilgili bir çok konuya değinirken uygulayarak öğretiyor . Bence sadece çocukların değil yetişkinlerin de okuması gereken bir kitap . Bu zor süreçte sağlığımızın önemini bir kez daha hatırlatıyor bizlere . Yanlış yaptığımız bir çok şeyi kitapt düzgünce anlatıyor . Okuyun pişman olmazsınız .
Kitaplarla kalın...