·264 syf.··Beğendi
···Okunma: 28 Nisan 2021 19:07 Okuduğum 7.Stefan Zweig kitabı oldu bu. Kitapta 7 farklı öykü var. Zweig bu öykülerinde insanların içinde bastırdığı duyguları çok güzel şekilde kurgulamış. İnsan, tamamıyla iyi de olamaz tamamıyla kötüde olamaz. İnsanın içindeki iyi ile kötünün kapışması vurgulanıyor. Bu kendi içimizdeki çatışmanın duyguları nasıl karıştırdığını, dizginlenemez hale getirdiğini anlatıyor. İçimizde öyle sırlar, öyle arzular var ki bunları kendimize bile itiraf etmeye korkuyoruz. İşte bu kitap tam da o sırları ortaya koyan Zweig üstad tarafından yazılmış bir kitap. Kitaba dair tek eleştirim betimlemelerin fazla oluşu. Ama yine de sevdim. İyi okumalar.