Jane Austen’in kitaplarını okumanın bende şöyle bir kaderi var film ya da dizisini uyarlaması olduğunu bile muhtemelen bilmediğim kitapları çok sonra farketmem okumam ve okurken malesef heyecan ve merak duygumun çokça zayıflaması. Neyse ki emmada bu çoğunlukla olmadı. Çok beklenilir sonu olmakla beraber güzel bir kitaptı