·382 syf.··Beğendi
···Okunma: 28 Nisan 2021 23:46 Âdem ile Havva'nın hikayesini farklı edebi bir anlatımla okuyoruz kitapta. Dil çok ağır. Öyle hemen okuyup kenara kaldırılacak bir kitap asla değil. Derinlik duygu anlamında çok başarılı. Eğer edebiyat öğrencisi ve ya etimoloji merakınız varda okuyun derim..