·160 syf.··Beğendi
···Okunma: 22 Aralık 2016 22:25 Sabahattin Ali'nin okuduğum ilk eseri. Sabahattin Ali'nin müthiş bir anlatımı ve betimlemesi var. Yazarın psikolojik tahlilleri o kadar harikaydı ki altı çizilecek bir çok cümle var kitapta. Raif efendi ile Kürk Mantolu Madonna'nın sıradışı aşk hikayesinden etkilenmemek mümkün değil. Raif efendi Maria Puder için '' tesadüf seni önüme çıkarmasaydı, gene aynı şekilde, fakat her şeyden habersiz, yaşayıp gidecektim. Sen bana dünyada başka bir hayatın da mevcut olduğunu, benim bir de ruhum bulunduğunu öğrettin.'' diyor etkilemek elde değil. Kitabın sonundaki tren garında yaşananlar beni çok etkiledi. Keşke Raif efendi sarışın tatlı çocuğa bir kez olsun sarılabilseydi.
Okumanızı tavsiye ederim. Hayran kalacaksınız.