serinin bütün kitapları harika ve bu süper bir son olmuş başlarda çok uzattıklarını düşünüyorsun ama o kadar detaylı ve sıkmayan bir betimlemesi var ki sanki kendini kitap içinde gibi hissediyorsun diğer kitaplarından daha uzun bu yüzden biraz sıkabiliyor ama buda yazarla ilgili bir durum değil ben benlik bir şey akıcı olduğunu düşünüyorum diğer bütün seri kitapları gibi..