eb098

@vrd098
10/10
·400 syf.··
Beğendi
·
2021 9. kitabı
Bence fiminden daha güzel filmdeki oyuncuların karakteri yansıtabildiğini düşünmüyorum çünkü kitabı okudum kitabı okumadan önce filmi izlediğimde çok harikagelmişti ama kitaptan sonra öyle gelmiyor doğal olarak karşılaştırma yapıyorsun Akıcı bir kitap bence, betimlemelerini sevdim kendini kitapta hissediyorsun ve bana göre bu güzel bir şey kesinlikle okunması gerektiğini düşünüyorum.
AlacakaranlıkStephenie Meyer · Epsilon Yayınları · 201727,7bin okunma
·
72 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Kessinlikle, bende kitabı filmden daha çok beğendim...