Bence fiminden daha güzel filmdeki oyuncuların karakteri yansıtabildiğini düşünmüyorum çünkü kitabı okudum kitabı okumadan önce filmi izlediğimde çok harikagelmişti ama kitaptan sonra öyle gelmiyor doğal olarak karşılaştırma yapıyorsun
Akıcı bir kitap bence, betimlemelerini sevdim kendini kitapta hissediyorsun ve bana göre bu güzel bir şey kesinlikle okunması gerektiğini düşünüyorum.