popüler kültürün kurbanı mi oldum demeliyim acaba. uzun zamandır duyduğum herkesin severek okuduğu bir kitaptı. böyle olması da okuma isteğimi azaltiyordu açıkçası. neyse ki öneriler azalınca ben de okudum kitabı. distopik eserler bana hitap ediyor her zaman okumayı sevdim. zaten bu eserde felsefede distopya türünde önemli bir yere sahip. kitap akıcıydı verdiği mesaj açıktı.