Puan vermedi·160 syf.····Okunma: 29 Nisan 2021 15:36 Zülfü Livaneli eleştiri alan bir yazar olsa da severek okuyorum ben. Kardeşimin Hikayesi, Serenad'dan sonra okuduğum üçüncü kitabı oldu. Yine çok etkilendim. Yezidilik dini hakkında biraz bilgim vardı. Ama bu kadar zulme uğradıklarını bilmiyordum. Aslında her din belirli zamanlarda zulme uğrar. Yezidiler diğer dinler kadar kalabalık olmadığı için pek bilinmiyor. Hüseyin'in merhameti sevgisi o kadar güzel işlenmiş ki ama o sevgi acımadan mı yoksa gerçekten aşk mı karar veremedim. Yakın arkadaşının Hüseyin'le aynı duyguları yaşaması; belki de acımak ve merhamet duygularını aşk sandılar. Okurken bol bol şaşırdım. Hayatın acı gerçeklerini bir kez daha gördüm. İnsan olmak bu zamanda çok zor. Bizim düşüncemize aykırı olan bir fikre saygı duymak çok zor. Umarım insanlık daha kötüye gitmez. Okuması çok rahat ve ağır bir kitaptan sonra okunabilir. Tavsiye ederim.