Beğendiğimi söyleyemeyeceğim maalesef. Kitapta kendi fikrimce okuyucuyu rahatsız eden o kadar fazla detay vardı ki. Ana karakterin aşırı donuk olması , hiçbir şeye tepki vermemesi beni oldukça rahatsız etti. Okuduğum zamanın boşa geçtiğini düşünüyorum.