Serinin şimdiye kadarki en iyi kitabıydı. Tek solukta bitti ve sonlara doğru ağlamaktan helak oldum Yazar, mutlu musun Çok çok güzeldi. Giderek güçlenen kadın karakterlere aşığım. Vhalla neredeyse hiç aptallık yapmadı aksine mücadeleci, zeki ve cesurdu.