Şiir okumaya yeni yeni başladım. Kitabı okuması oldukça kolaydı ve keyifliydi de. Rubailer biraz sıkıcı geldi, dörtlükleri daha çok beğendim. Ölen oğlu için yazdığı kısmlarda duygulanmamak elde değildi. Yazar kitap boyunca yaşamı ve ölümlü sorguluyor, çoğu zaman yaşamın amaçsızlığını ve ölümü düşünüp duruyor. Okura da hissettiği her duyguyu geçiriyor.