...peki ya sen neyi kaybettin...
··4 alıntı·
22,6bin Gösterim
169 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
S.
Gönderi Sahibi
Kazanmam gereken çok şey var ama kaybım yok.
Kötü insanları .d
S.
Gönderi Sahibi
Ve aslında bir kazanç
Abimin varlığını kaybettim ama bana kazandırdıkları ile yaşıyorum😕
S.
Gönderi Sahibi
Allah rahmet eylesin
Yazı yazdığım parmaklarımı kaybetmiş olabilirim✍️🥺
Önce onu Sonra umudumu Sonra hayallerimi Sonra geleceğimi Sonra kendimi kaybettim
Reklam
Hiç bir seyi kaybetmedim onlar gitmek istedi ben zorlamadım ( Sevgili, hayaller,güven , çocukluğum vb.)
S.
Gönderi Sahibi
Peki