·192 syf.··Beğendi
···Okunma: 30 Nisan 2021 08:23 Paulo Coelho'nun harika kitabı...
Eskiden beri bir ortamda konu kitaplardan açılınca her seferinde simyacıyı okudun mu sorusu gelirdi. bu yüzden bu kitabı okurken biraz önyargılı yaklaştığımı söylemeliyim.
ama kitabı okuyunca bu kadar çok okunmasının sebebinin popüler olması değil, insana bir yerlerde bırakıp unutmaya çalıştığı yaşama hevesini hatırlatması olduğunu gördüm.
Bu durum beraberinde hüzün de getirdi elbet.
kendi yaşamımızın anlam ve amacı neydi, olmak istediğimiz şey ile dönüştüğümüz şey arasındaki fark kapanabilir miydi,
bizi diğer hayvanlardan ayıran yaşama amacımızı ölmeden önce bulabilecek miydik?
Hayattaki rolümüz olmasını istediğimiz kadar karmaşık mıydı, yoksa (bunu kabullenmek zor olsa da) sadece diğer hayvanlar gibi hayatta kalıp nesli devam ettirmek miydi burada bulunma sebebimiz?