·616 syf.··Beğendi
···Okunma: 30 Nisan 2021 14:16 Stephen King yaşayan bir efsane... Benim içinde çok özel bir yazar. Özellikle 22.11.63 isimli romanı tadını unutamadığım bir baş yapıt
Enstitü ye gelince.. 3 gün de bitirdim. Kimi sayfaları heyecandan hızlı hızlı okudum.. Çok keyifli bir romandı.hele çocuk karakterlere bayıldım.
Roman da çok fazla karakter adı olması Bi yerde kim kimdi falan yapıyor ancak dikkatli okurlar için sorun olmayacaktır
. Son sözüm yayıncı Altın kitaplara..
Bu konuda uzman değilim ancak iyi bir okuyucu olarak farkedebildiğim çeviri sıkıntıları var.. Hatta bir yerde bariz biçimde karakterleri bile karıştırmış çevirmen... Lütfen Biraz daha özen
Saygılarımla Burak Aksoy