Puan vermedi·142 syf.····Okunma: 30 Nisan 2021 22:43 anlatımındaki sadelik ve açıklık ruhumu okşadı diyebilirim. konular üzerindeki çoğu yaklaşımını beğendim ve hayran kaldım. diğer yaklaşım ve yönelimleri ise benlik olmadığı gibi, açık bir anlatımı olmasaydı 'ucuz ortayolculuk' olarak kabul ederdim.