·144 syf.····Okunma: 23 Aralık 2016 23:56 Kitabı en çok okunanlar listesinde görüp almıştım. İster istemez beklentim biraz daha fazlaydı. Kitap güzel mi? Evet. Ancak benim gibi beklentilere girmeden okursanız daha keyifli olur. Kitabın ismi de sizi yanıltmasın, içerisinde aşka dair olaylar geçmesiyle birlikte tamamıyla aşk kitabı deyip alabileceginiz türden bir kitap değil. Yaşlı, tatlı bir kadının hayat hikayesini anlattığı bu roman okunmaya değer.