8/10
·87 syf.··
2021 32. kitabı
·
6 saatte okudu
·
Okunma: 24 Nisan 2021 19:07
Yine bir Jack London klasiği...Akıcı bir dil tek çırpıda okuyorsunuz...Zaten kısa bir kitap... Yazar, konuyu okuyucuya çok iyi aktarmış.... Sanki yaşanılan zorlukları, ölüm korkusunu, çaresizligi o an siz yaşıyorsunuz...Ilk öyküde ölüme böyle elin kolun bağlı gitmek hakikaten kötüymüş... Bundan hemen önce Jules Vernenin Buzullar arasında kış kitabü okumustum...Ayrıca youtuber Ruhi Çenetin Yakhut belgesini izlemistim...-30derecede Yakhutistan... Bu ikisi ile Ateş Yakmak kitabı bende daha etkili ve gerçekci his bıraktı....
Ateş YakmakJack London · De Yayınları · 196516,2bin okunma
·
19 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.