·370 syf.··Beğendi
···Okunma: 01 Mayıs 2003 13:16 Kitabı o kadar uzun süre önce okudum ki yorum yapamıyorum. Aklımda kalan tek şey günümüzde yazılan aşırı yakışıklı ve güzel karakterlere inat hasarlı farklı ırkların ejderhaların (ejderhasız fantastik kitap tuzsuz yemek gibi) olduğu gerçek fantastik kitaplardan olduğu.