·184 syf.··Beğendi
···Okunma: 11 Aralık 2016 00:00 Üniversite yıllarında çokca ismini yakın çevremden duyuyordum. Çok fazla anlatılan ve tavsiye edilen bir kitaptı. Benim kitaplarla aramın iyi olduğunu bildikleri için bunu mutlaka okumalısın diye tavsiye geliyordu. Kitapçının olmaması işin kötü tarafıydı elbette. Kırtasiyeye sipariş verdim kitabım geldi.
İnanılmaz bir kitap içeriği konusunda bahsetmesem daha iyi. İyi okuyun efendim insan okudukça insan olduğunu anlıyor.