Yaşadığı aşkın acısını kalbinden çıkaramayan Feribe, kendini 'Mazi İmha Merkezi' isimli bir kuruluşta bulur. Burada geçmişini tamamen beyninden silebilmeyi ümit eder. Çünkü izlerini kalbinden silemediği ilişkisi evliyken başlamıştır ve suçluluk duygusu onu günden güne yiyip bitiren bir kemirgene dönüşmüştür. Oysa unutmak için önce hatırlamak gereklidir. Hatırlaması, sonra da kendini affedebilmesi gereklidir. Bu içsel yolculuğunda yaşadığı acıyı, yaptığı yanlışları, babasının kaderini nasıl miras gibi devraldığını, nefret ettiği kişiye nasıl dönüştüğünü, kısacası kendini affedebilme yolculuğunu okuyoruz.
Aldığı unutma dersleri ona yaşadığı acıları birkaç seansta unutturmak yerine önce dibine kadar hatırlatıp, sonra kabullenmeyi öğretecektir. Ne zaman yaralarının var olduğunu öğrenebilirse o zaman gerçekten iyileşebilecektir. Keyifli ve oldukça akıcı bir kitaptı. Klasik Nermin Yıldırım kitabı diyebiliriz. Herkese şiddetle tavsiye ederim.