Zeynep Kaçar'ın yazdığı ilk kitap. Kendisini tanıyoruz aslında, Çılgın Bediş'in Ayşegül' ü olarak.
Kapak tasarımı ile özetlenmiş kitap aslında. 3 kuşak kadının yaşamını, acılarını, içinde yaşadığı kabuğun sesini kendi ağızlarından dinliyoruz. Anneanne Sabiha, kızı Sezin ve Sezin'in kızı Füsun. Hikayeleri dinlerken başlarda kafamız oldukça karışıyor. Yer yer o bölüm kimin ağzından yazılmış anlayamayabiliyoruz. Biz yakın arkadaşımla aynı anda okumuştuk ve anlayabilmek için adeta güçlerimizi birleştirmiştik. Hatta soy ağacı çıkarmak gerekmişti unutmamak için. O yüzden ara verilmeden bir çırpıda bitmesi gereken bir kitap bana göre. Tabi okuması çok keyifliydi asla sıkıcı ve ilerlemeyen bir kitap değildi. O yüzden biraz ilerledikçe zaten sizi içine çekecek ve nasıl bitti anlamayacaksınız. Kesinlikle #şiddetletavsiye