(...)ama henüz büyük an gelmemiştir...hiç bir şey arzulamaz,çünkü o an bütün arzuların üzerindedir,çünkü her şey yanı başındadır,çünkü istediği her şeye fazlasıyla sahiptir,çünkü o kendi yaşamının sanatçısıdır ve eserine her an canının istediği süsü ekleyebilir.