Sürükleyiciydi. İlk bakışta bir şey kazandırmıyor gibi görünse de ön yargılı olmayın. Gerçekten bir şey kazandırmıyor, diyormuşum ama demiyorum. Engelli insanlara karşı yine de bir empati kurabiliyoruz. Onun dışında eğlenceli ve yeri geldi sinirlendiğim, yeri geldi de onlarla güldüğüm bir kitap oldu. Yaklaşık bir ay önce okumuştum. Size de keyifli okumalar dilerim.)