·92 syf.····Okunma: 10 Şubat 2021 18:35 Kitabın sonu oldu bittiye getirilmiş. Sanki yazar kitap yazmaktan sıkılmış da bitsin artık der gibi bitmiş. Daha güzel bir son beklerdim. Bu kitapta tek beğendiğim nokta kadınların yaşadığı ağrıların, çektiği acıların güzelce anlatılmış olmasıydı.