Şairin " Süt ve bal" eseriyle eşdeğer diyebilirim. Fakat biraz sevgi, aşk konularını fazla uzatmış bu sefer. Ama anne, baba kısımları çok güzeldi. Özellikle annesine yazmış olduğu sorgu dolu şiirlerinde çok etkilendim. Göçmenlerin yaşadığı durumlara da yer vermiş. Denemek isteyenlere tavsiye ederim. Keyifli okumalar ✨