Puan vermedi·120 syf.··
2021 3. kitabı
·
13 günde okudu
·
Okunma: 03 Mayıs 2021 14:59
Kitaba çok büyük beklentilerle başlamıştım lakin istediğim tadı alamadığımı üzülerek belirtmek isterim. İlk defa Esra Pekin okudum ama bir daha okur muyum emin olamıyorum içerisinde çok fazla anlamını bilmediğim kelime vardı sürekli sözlüğe bakma ihtiyacı duydum. Kitabı tekdüzelikten kurtarmak için mi yaptı bilinmez ama akıcılığı olumsuz yönde etkilediği kesin. Her bölüm kendi içerisinde güzel olsa da belli bir bütünlük oluşturmuyordu, havada kalan çok nokta var. Son yirmi sayfaya kadar kendi kendime "Ben ne okuyorum ya ?" diye sordum fakat kalan sayfalarda gerçekleşen olayların nedenini anlamasam da beni şaşırttığını söyleyebilirim. Kelimelerin soyut mu yoksa somut mu anlamlarda kullanıldığını anlamakta güçlük çektim. Karakterler o durumu ruhen mi yaşıyordu yoksa gerçekten bahsedilen olay gerçekleşti mi emin olamadım. Birkaç sene sonra belki tekrar okurum, belki bütün bu olanlar benden kaynaklanmıştır bilemiyorum ama ikinci şans vermek istediğim kitaplar arasında olduğunu söyleyebilirim.
LilithEsra Pekin · Sel Yayıncılık · 2022517 okunma
·
32 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.