Kitabı hiç beğenmedim, böyle teknik işlerle uğraşan adamların yazdığı felsefi metinlere bir türlü ısınamadım. Bu yüzden kısa bir metin olmasına rağmen sonunda sadece şunu hissettim: Bence Yalom sadece psikojiyle ilgili kitaplar yazmalı. Felsefe ya da deneme türü bu adama göre değil.