Puan vermedi·221 syf.··Beğendi
· Bu kitap , bambaska... O kadar heyecanlı ilerliyor ki nasıl baslayıp nasıl bittiğini insan hatırlamıyor. Soluk soluğa okuyorsunuz... Ve sonlara doğru kitap bir miktar gözyaşı ile harmanlanıyor... Küçük Nemecsek’i çok özlüyorum...