Puan vermedi·304 syf.····Okunma: 04 Mayıs 2021 01:22 Bir serinin 5. Kitabıymış... Ben bilmeden okudum. Hem de çok severek:) Ayşe Kulin’in hiç bir kitabında
sıkılmadan hepsini bir solukta okudum zaten.
Farklı farklı hayatların birleşip, hepsinin kendi ağızlarından yorumladıkları bölümlerden oluşuyor kitap. Çok zevkli dediğim gibi elinden bırakmadan okunacak kitaplardan.
Ben en çok Aguli’yi sevdim. Resmen aklım onda kaldı:)
Kitabın tek eleştireceğim yanı; Ayşe Kulin’in büyük hayranlardan olduğum için sanırım diğer kitaplarında ki kadar kapsamlı kurguyu bulamamışım olmam. O da belki serinin son kitabı olmasından kaynaklanıyordur.