Puan vermedi·152 syf.··Beğendi
· Agatha Christe'nin okuduğum en karmaşık kitabı diyebilirim sanırım; kitap konu olarak farklı ve merak uyandıran bir konuydu fakat o kadar çok isim vardı ki... sürekli ilk sayfalara bakıp kişinin kim olduğuna baktım. fakat kitap kendisini okutturuyor akıcı ve bittikten sonra da üzerinde düşünüyorsunuz :)