·584 syf.····Okunma: 05 Mayıs 2021 14:43 Kitap su gibi akıp gidiyor , heyecanlı ve olaylar insanı içine çekiyor alın okuyun derim. Özellikle yaz aylarında asi- enerjik ruhunuz sizi bu kitaba itebilir :) biraz çerezlik bir distopya diyebiliriz. Fazla uzatmıcam çünkü üzgünüm kitabın devamı yok çıkar mı bilmem ama seri yarım şu an kalbim paramponçik oldu...:( Edit1 : İkinci kitap çıkmış ama Türkçeye çevrilmemiş. Edit2 : kitap bilimkurgu fantastik geçiyor ama bana distopik geldi tşk