Puan vermedi·438 syf.····Okunma: 05 Mayıs 2021 18:10 Kitabın ne kadar duru, ne kadar sürükleyici, dönemin Türkiye'sini ne kadar gerçekçi betimlediğinden falan bahsetmeyeceğim eminim ki çok güzel şeyler yazılmıştır, ancak kitabın başından sonuna kadar kendime sürekli sorduğum soruyu paylaşmadan geçemeyeceğim.
Bir insan nasıl 30yaşında bu kadar şeyi gözlemleyip, bu kadar coğrafyayı yakından tanıyıp, bu kadar dile, ağızlara hakim olup, böylesine kelimelere dökebilir?! Sonra dedim ki demek böyle Yaşar Kemal olunuyor